קטסל א’ – שחק

מערכת 10-16/11
חמישי : 15:00 תחכמוני (14:50 תחילת תרבות תנועה , שליטה בכדור וכח עושים אחרי האימון ) 

17-23/11 
שני : 17:30 תחכמוני 
שלישי: 16:30 עמל
רביעי: 18:30 אתלטיקה
שישי: 14:30 תחכמוני

_____________________________________________________________________________________

ציוד לאימון :  תיק, כדור כדורסל , כדור טניס , דילגית , ליטר וחצי מים , מגבת , 2 זוגות גרביים,חולצה להחלפה , סט אימון , נעליים להחלפה (בחורף) ,כפכפים\סנדלים להחלפה, מי שמגיע באופניים חייב להגיע עם נעליים סגורות להחלפה , פרי/חטיף אנרגיה\פירות יבשים.
חליפת פוטר (בחורף).
_____________________________________________________________________________________

נהלים : – תחילת חיזוקים, שליטה בכדור ותרבות תנועה 30 דק לפני האימון. (לא להגיע 30 דק קודם לאימון כי אחרת לא נספיק לבצע את החיזוקים והשליטה בכדור )
-מרגע ההגעה עד סוף האימון כולל זמן התארגנות אין שימוש בטלפונים.
– סוף האימון כולם יוצאים ביחד!
– על כל איחור(כולל ה30 דק קודם לאימון ) / אי הגעה / חוסר בציוד , יש להודיע לי 30 דק לפני תחילת האימון. האחריות להודעה לי היא אך ורק של השחקן . יש להתקשר אלי , במידה ולא עניתי תשלחו לי הודעה , אך קודם כל להתקשר !
אימון אתלטיקה :  ביום שמתקיים אימון אתלטיקה לפני אימון כדורסל , מגיעים 15 דק קודם לתרבות תנועה ומיד ממשיכים לאימון. ביום שמגיעים לאימון אתלטיקה שלאחריו אין אימון כדורסל מגיעים 30 דק קודם ועושים את הסטים של השליטה בכדור ואת החיזוקים ולאחר מכן תרבות תנועה ואז נכנסים לאימון. 

– חובת הגעה לכל אימון :  גם במקרה של פציעה מגיעים לאימון מוכנים להתאמן. (לדוגמא – פציעה ברגל לא תמנע מכם להתאמן על שליטה בכדור בישיבה )
* אי הגעה לאימון מאושרת רק בעקבות מחלה מלווה בחום או אירועים חריגים וחד פעמיים כגון אירוע משפחתי \ בדיקה חשובה אצל רופא וכדומה.

_____________________________________________________________________________________

שליטה בכדור : 
 
50-power dribble בכל יד
50 -מסירות רצופות ביד ימין מהאויר ו50 בשמאל (מרחק 6 מטרים). (זוגות) שיתוף של יד אחת בלבד !
25- לכל יד , בין הרגליים- מעבר מצר וגבוה לנמוך ורחב
100- קרוס קידמי +בין הרגליים + מאחורי הגב.* השאיפה לעשות זאת ברצף ,אם לא אז להגיע ל100 כדרורים סה”כ בסדר הכתוב.

_____________________________________________________________________________________

תוכנית כח לפני אימון : 

חימום : דילגית – 50 חזרות על שתי רגליים , 50 חזרות על רגל ימין , 50 חזרות על רגל שמאל 
1. שכיבות סמיכה 10 כפול 3 
2. סקוואט 10 כפול 3
3. פלאנק סטטי 20 שניות כפול 2 
4. הרמות אגן 10 כפול 3 

_____________________________________________________________________________________