קטסל א’ – שחק

מערכת 18-24/08

שני : 15:30 תחכמוני
רביעי : 13:00 תחכמוני 
חמישי : 11:30 

_____________________________________________________________________________________

ציוד לאימון :  תיק, כדור כדורסל , כדור טניס , דילגית , ליטר וחצי מים , מגבת , 2 זוגות גרביים,חולצה להחלפה , סט אימון , נעליים להחלפה (בחורף) ,כפכפים\סנדלים להחלפה, מי שמגיע באופניים חייב להגיע עם נעליים סגורות להחלפה , פרי/חטיף אנרגיה\פירות יבשים.
חליפת פוטר (בחורף).
_____________________________________________________________________________________

נהלים : – תחילת חיזוקים, שליטה בכדור ותרבות תנועה 30 דק לפני האימון. (לא להגיע 30 דק קודם לאימון כי אחרת לא נספיק לבצע את החיזוקים והשליטה בכדור )
-מרגע ההגעה עד סוף האימון כולל זמן התארגנות אין שימוש בטלפונים.
– סוף האימון כולם יוצאים ביחד!
– על כל איחור(כולל ה30 דק קודם לאימון ) / אי הגעה / חוסר בציוד , יש להודיע לי 30 דק לפני תחילת האימון. האחריות להודעה לי היא אך ורק של השחקן . יש להתקשר אלי , במידה ולא עניתי תשלחו לי הודעה , אך קודם כל להתקשר !
– חובת הגעה לכל אימון :  גם במקרה של פציעה מגיעים לאימון מוכנים להתאמן. (לדוגמא – פציעה ברגל לא תמנע מכם להתאמן על שליטה בכדור בישיבה )
* אי הגעה לאימון מאושרת רק בעקבות מחלה מלווה בחום או אירועים חריגים וחד פעמיים כגון אירוע משפחתי \ בדיקה חשובה אצל רופא וכדומה.

_____________________________________________________________________________________

שליטה בכדור : 
 
50-power dribble בכל יד
50 -מסירות רצופות ביד ימין מהאויר ו50 בשמאל (מרחק 6 מטרים). (זוגות) שיתוף של יד אחת בלבד !
25- לכל יד , בין הרגליים- מעבר מצר וגבוה לנמוך ורחב
100- קרוס קידמי +בין הרגליים + מאחורי הגב.* השאיפה לעשות זאת ברצף ,אם לא אז להגיע ל100 כדרורים סה”כ בסדר הכתוב.

_____________________________________________________________________________________

תוכנית כח לפני אימון : 

חימום : דילגית – 50 חזרות על שתי רגליים , 50 חזרות על רגל ימין , 50 חזרות על רגל שמאל 
1. שכיבות סמיכה 10 כפול 3 
2. סקוואט 10 כפול 3
3. פלאנק סטטי 20 שניות כפול 2 
4. הרמות אגן 10 כפול 3 

_____________________________________________________________________________________