קטסל א’ – שחק

12-18/1
שישי : 14:30 תחכמוני 
שבת : מנוחה עם המשפחה 🙂

19-25/1

ראשון : 19:45 משחק בוגרים בתיכון חדרה. 
שני : 18:00 תחכמוני 
שלישי : 17:00 משחק חוץ נגד זכרון. 15:30 יציאה מחדרה 
רביעי : 18:30 אתלטיקה בצפרירים 
חמישי : צאו לשחק ביחד 🙂  
שישי : 15:00 תחכמוני 
שבת : מנוחה עם המשפחה 🙂

_____________________________________________________________________________________

ציוד לאימון :  תיק, כדור כדורסל , כדור טניס , דילגית , ליטר וחצי מים , מגבת , 2 זוגות גרביים,חולצה להחלפה , סט אימון , נעליים להחלפה (בחורף) ,כפכפים\סנדלים להחלפה, מי שמגיע באופניים חייב להגיע עם נעליים סגורות להחלפה , פרי/חטיף אנרגיה\פירות יבשים.
חליפת פוטר (בחורף).
_____________________________________________________________________________________

נהלים : – תחילת חיזוקים, שליטה בכדור ותרבות תנועה 30 דק לפני האימון. (לא להגיע 30 דק קודם לאימון כי אחרת לא נספיק לבצע את החיזוקים והשליטה בכדור )
-מרגע ההגעה עד סוף האימון כולל זמן התארגנות אין שימוש בטלפונים.
– סוף האימון כולם יוצאים ביחד!
– על כל איחור(כולל ה30 דק קודם לאימון ) / אי הגעה / חוסר בציוד , יש להודיע לי 30 דק לפני תחילת האימון. האחריות להודעה לי היא אך ורק של השחקן . יש להתקשר אלי , במידה ולא עניתי תשלחו לי הודעה , אך קודם כל להתקשר !
אימון אתלטיקה :  ביום שמתקיים אימון אתלטיקה לפני אימון כדורסל , מגיעים 15 דק קודם לתרבות תנועה ומיד ממשיכים לאימון. ביום שמגיעים לאימון אתלטיקה שלאחריו אין אימון כדורסל מגיעים 30 דק קודם ועושים את הסטים של השליטה בכדור ואת החיזוקים ולאחר מכן תרבות תנועה ואז נכנסים לאימון. 

– חובת הגעה לכל אימון :  גם במקרה של פציעה מגיעים לאימון מוכנים להתאמן. (לדוגמא – פציעה ברגל לא תמנע מכם להתאמן על שליטה בכדור בישיבה )
* אי הגעה לאימון מאושרת רק בעקבות מחלה מלווה בחום או אירועים חריגים וחד פעמיים כגון אירוע משפחתי \ בדיקה חשובה אצל רופא וכדומה.

_____________________________________________________________________________________

שליטה בכדור : 
 
20×3 כדרור בשתי ידיים במקביל
20×3 כדרור בשתי ידיים לסירוגין
10×3  לכל יד (זוגות) יד אחת מכדררת ויד שניה מוסרת כדור כדור סל .
12×6  ” לשבת על הקיר ” . 90 מעלות בברכיים וביצוע של 12 כדרורים מיד ליד מתחת לרגליים.

_____________________________________________________________________________________

תוכנית כח לפני אימון : 

חימום : דילגית – 50 חזרות על שתי רגליים , 50 חזרות על רגל ימין , 50 חזרות על רגל שמאל 
1. שכיבות סמיכה 10 כפול 3 
2. סקוואט 10 כפול 3
3. פלאנק סטטי 20 שניות כפול 2 
4. הרמות אגן 10 כפול 3 

_____________________________________________________________________________________
 

עבודת בית : 

סיומות :
10   סיומות מהשלשה לאחר 2 כדרורים בימין / בשמאל
10 סיומות מהשלישה לאחר כדרור אחד בימין / בשמאל

קליעה :
4 זריקות מכל עמדה מחצי מרחק כפול 2 לאחר מסירה עצמית.
4 זריקות מכל עמדה (2 לצד ימין , 2 לצד שמאל ) מהשלשה לאחר כדרור אחד ממסירה עצמית . (כדרור עומק )

שליטה בכדור :
בנק תרגילים – בין הרגליים , כדור מאחורי הגב , סבסוב , משיכת כדור לאחור , דרופ סטפ , הטעיית כתף , מטוטלת.
יש לכדרר 400 כדרורים סה”כ. את הכדרורים יש לעשות מתוך בנק התרגילים. (מקסימום 100 כדרורים מתוך סוג אחד )

חיזוקים :

שכיבת סמיכה קידמית (סטטית) – 40 שניות כפול 3  
לשבת על הקיר – 10 שניות כפול 4
שכיבות סמיכה – 8 כפול 4
הרמות אגן – 8 כפול 3
 6 קפיצות לטבעת / לקרש קטסל לאחר צעד וחצי ( גם מימין וגם משמאל , סה”כ 12 )  
4 סטים של מקסימום מתח. (למי שעדיין לא מצליח , לעבוד עם גומיה \ להישאר תלוי למעלה כמה שניתן. אם אתם לא מצליחים אז להישאר תלוי למטה) 
 
_____________________________________________________________________________________