ילדים ב’ – לירון

לוז לשבוע הנוכחי (4.4-10.4)
* יום שישי, 15:00, צפרירים. משחק ליגה נגד הקבוצה של דן. מגיעים לאולם עד שעה 14:00. אנחנו מארחים ולכן תלבושת משחק צהובה.

_________________________________________________________________
לוז לשבוע הבא (11.4-17.4)
* יום שני, 19:30-21:00, צפרירים.

* יום שלישי, 16:00, תחכמוני. משחק ליגה נגד חוף השרון. מגיעים לאולם בשעה 15:00, תלבושת משחק צהובה+שוטינג שירט.
* יום שישי, 14:00-15:00 אתלטיקה, 15:00-16:00 כדורסל. שני האימונים בצפרירים.

 

 

________________________________________________________________

רשימת ציוד לאימונים
* הצהרת קורונה חתומה בכל אימון. את ההצהרה ניתן למצוא בלשונית טפסים ונהלים באתר
* תיק כדורסל
* בגדי אימון דו”צ
*חולצה להחלפה (מומלץ גם מכנס)
* קופסה שבתוכה תפוח/בננה/פירות יבשים
* אוכל לסוף אימון (פרוסה עם גבינה צהובה/טונה/קוטג’)
* כדור 6
* נעלי ספורט בחורף, נעלי כדורסל, נעלי ריצה לאימונים עם משה.
* כפכפים בקיץ
* מגבת
* דאודורנט
* כדור טניס
* דלגית
* 2 זוגות גרביים ארוכות- באימון אתם לובשים את 2 זוגות הגרביים
*  בחורף פוטרים של המועדון חובה! במידה וחם לא חובה ללבוש אותם אבל עדיין הם בתיקים שלכם (כולל המכנס של חליפת הפוטר)

_______________________________________________________________

סט שליטה בכדור לפני אימון

15*2 לכל יד (זוגות) בין הרגליים+מעבר למסירה ביד אחת
15*2 לכל יד קרוס+העברת רגל וחזרה לעמדת מוצא בכדרור
20*2 העברת כדור טניס מיד ליד (באויר)+ כדרור מיד ליד ללא כדרור ביניים
6 פעמים לכל יד (פעם ימין ופעם שמאל) זריקת טניס לאוויר ומטוטלת נמוכה ביד אחד.

_____________________________________________________________________________________

 

תוכנית כח 

1.דלגית – 100 ניתורים
2.פירמידת מתח : 12 עד 6 .
3.שכיבות סמיכה , יד אחת על כדור כדורסל וכל חזרה מגלגלים כדור ליד אחרת. סה”כ 12 חזרות
4.סקוואט – רגל אחת על כדור . סה”כ 12 חזרות לכל רגל.
5.סמוך קום כולל ניתור 12 חזרות
6.דלגית – 50 ניתורים על כל רגל
7.שכיבות סמיכה שתי ידיים על הכדור , סה”כ 10 חזרות.
8.לאנצ’ ניתור החלפת רגל והנפת כדור מעלה. סה”כ 20 חזרות
9.יד אחורית – ידיים על ספסל. 20 חזרות כפול 2.
10.דלגית – ניתורים כפולים 30 חזרות
11.שכיבות סמיכה מחיאת כף \ ניתוק ידיים מהרצפה . 30 חזרות
12.מתותלת האמסטרינג – רגל אחת באויר במהלך כל התרגיל . כדור נוגע ברצפה והרגל שבאויר מגיעה ל90 מעלות. 20 חזרות לכל רגל כפול 2 (סה”כ 80) כל 20 חזרות מחליפים רגל.

____________________________________________________________________________________

נהלים

1. הגעה לאימון כ-35 דקות לפני המועד שרשום
2. אין איחורים וחיסורים!! במקרים חריגים כשזה קורה חובה עליכם להתקשר אליי (לא בהודעות). רק אם לא הייתי זמין תשלחו לי הודעה.
3. בזמן הקורונה אין כניסה לחדר הלבשה. כל ההתארגנות של לפני ואחרי האימון אתם עושים ביציע בשקט.
4. אין דיבורים בזמן האימון. אין זריקות לסל אחרי שריקה.
5. ציוד- חובה להביא את כל הציוד שרשום. אי הבאת פריט ציוד תטופל משמעתית.
6. חברות וקבוצתיות- בהגדרה, אתם חברים אחד של השני!!!. גם אם יש מישהו שפחות “בא לכם טוב” אתם חברים שלו בקבוצה!! זה אומר שמותר להעיר אחד לשני מלא הערות אבל רק הערות חיוביות. הערות שליליות אחד לשני זה קו אדום אצלי!!!
7. פציעות- מגיעים לאימון גם כשפצועים עם תלבושת אימון. פציעה היא לא תרוץ להיעדרות מאימון!
8. מחלה- כשחולים (במיוחד עכשיו בקורונה) נשארים בבית. גם בדברים הכי קלים…מזכיר שחובה להודיע לי.
9. סדר על המגרש- המגרש מסודר בכל רגע נתון! תיקים בשורה מסודרים וצמודים אחד של השני. כדורים בספסל כדורים/על התיקים. קונוסים מסודרים וכד’.
10. שיחות אישיות- תמיד, מתי שאתם רוצים ועל כל דבר שאתם רוצים. גם דברים שלא קשורים לכדורסל. ההגבלה היחידה- לא ביום של משחק.